Wednesday 25 January 2012
Just Post.

Assalamualaikum dan Salam Pembuka Bicara

Apa khabar semua? Ewah! Saya tidak mempunyai masa untuk edit blog dan............... Takde masa nak update. Ayat saya..... Tak boleh baku lagi ke? Ewah! Kenapa title saya panjang titik[........................] nye pun? Ewah! Saya tahu berlambak ewah dalam post ni. Saya pun tak tahu pasai pa? Eh, awak semua nak tahu tak? Facebook tengak gila. dia tengah mintak belaian manja penyepak saya. ewah. Saya sayang twitter saya. Eeh, cerita pasal twitter jum follow twitter saya? ni dia saya sayang Twitter saya.

Awak semua nak tahu tak satu rahsia. Ewah! Takde lah rahsia mana tapi............. Ahh what ever. Saya kan............ suka tengok twilight and vanilla coklat. ewah. rahsia ke tu? Tak macam rahisa kan? ahahaha. K saya tak on dah berapa zaman entah la. Ewah! Saya tak on start hari isnin. Eh, terlupa nak cakap. CNY. Ang pau laii laii. ewah! Awak semua nka tahu tak? k tak cerita memang tak tahu lagi -_- Kat rumah saya ada 10++ kotak limau. Wacayasamalu. Thanks all uncle auntie unctie. What ever. Saya tak suka limau pun sebenarnye. Masam beb! Saya akan termuntah sama itu limau. biar ada berlambak pun saya tak mkn. ewah, saya pernah mkn 2 biji je. then buang. Wkaka.

Wkatu saya tak boleh on kan aawak....... Saya sedih. Tsk tsk tsk. Memang rasa nak campak b.band. Wifi segala bendelah kan.Kat rumah auntie pun takde wifi. Saya sebenarnye terkejut gila lah kan?. Then, jalan-jalan sekitar taman auntie takde sorang pun ada wifi. Gila terkejut saya wey. Taman kaya-kaya pun takde wifi. Mungkin all too guna b.band. Urghh! Takpa. Then tengah tidur kat hotel. Sebab my auntie pergi **. What?! I Gonna Miss You Auntie. Okay. Forget it. Saya buat drama lah awak. Ahaha. Apa hako merepek *Ieya Kepeng* Takde kene mengena. K lah i think that all. So, alau ada stoly bawu saya stoly dengan awok semua. Ewah ayat.......................

Tajuk tuh sahaja je sebenarnye. Takde idea nak ubuh tajuk kebende entah. Saya tak on 3 hari. Gila saya tak percaya. Then, IMMA GONNA MISS MY AUNTIE. Dia pergi ** 2 years. K. Bye auntie. Bye. 
←newer post
older post→


leave love letter
footprint
No Harsh word. and respect mine. Baii
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
The name is Hanis Filza. 14teen this year. The simple and the Hyper girls. Love science and Math. Want succes in PMR. pray for me. I hope i get 4A-8A. what ever follow me. Baii!
Wanna follow me. Click+Follow