Saturday 4 February 2012
Immah Back!

Assalamualaikum dan Salam Pembuka Bicara

Hei awak semua! Rindu saya tak? Saya saya saya-saya-saya rindu blog ni. Saya tak rindu awak :p  K Typo. Saya pun rindu awak. Rindu sangat-sangat. Ewah! 2 Week saya tak on. Gila. Rasa macam best je. Yeah. That true. Memang best. Cey kau orang semua cuba. Best. Rugi tak cuba. Ewah. 

Btw, Saya tak on bersebab -///- Sebab apa? Ehem ehem *drum* Saya-saya-saya. Ahh malu nak cerita. K Cerita. Saya tak bayar BEROKband. Ahaha. Saa bukan taknak bayar. But, malas nak keluar ke pekan naik motor/kereta/helikopter/kapal terbanag/kapal selam and ect. Ewah melebih. Hmp, malas k. Sebab saya ni bnyak keje sekolah. Next year PMR.

Tuiton tak daftar lagi *tutup muka* HaHa. Bukan sebab apa tak daftar lagi. Cuma takde masa and my parents always busy with her jobs. Ouh god. Takut penuh jelah. Tuiton tuh dah lah pemes macam Kak Tyah. Eh typo. Dengar-dengar cerita tinggal 2 orang perempuan and 2 orang lelaki je yg boleh masuk now ni. Ouh no, Cepat nye penuh. Lol. Harap cepat lah mak ayah saya daftar. LoLoLoLo.

Back too topic! Saya takde idean pun sebenarnye nak cakap. Lolz. Merepek dah ni. Bytheway sumpah rindu gila kat blog. Bila tak on study lah macam biasa :p dapat on buku ke mana pen kemana. Hahaha. Saya lettew. Wakaka. Btw, sejak akhir-akhir ni kan saya suka tweet bende yang berfaedah. K Bangga kejap :) Like isteri bla bla bla... Apa semua lah. *malas nak print screen* Best. Ramai retweet. *Bajet+bangga* Lol. Tak ada apa yang nak dibangga kan hanis.

Cerita pasal twitter+tweet ni kan. Ayuk follow twitter saya ni dia [CLICK] Follow k. Hmmp, follower(s) saya dah 650+ A'dulillah. Syukur wey. K taknak ngalah [kalah] Itu bahasa orang perak. Cop!~ Kenapa cerita meraban ni? Lol. hanis. Awak nak tahu tak cerita sekolah pada minggu minggu lepas. Cop! Nak tak? Taknak taknak. Kan? Nak. Lol. Nak cerita lah ni -.-

Siapa dah start Merentas Desa, Siapa dah habis merentas desa bla bla bla? Dah. Ouh  copat nyee. Ewah! Hmp, hanis patut nya merentas desa pada hari Rabu minggu lepas. Berapa haribulan entah lupa -///- Tapi. Disebabkan hujan tak leh buat. Bersemangat kami menjerit. K back too topic. So pada hari rabu Minggu ni kami akan adakan Merentas Desa Belah....... Pagi. Yey, Bags pun. Sebab perak hujan belah petang. Yeke? eh entah lah.

Tapi kan bagus pun buat belah pagi. Petang tuh boleh koko :D Tak tahu letih ke? Leth memang letih tapi best. Duduk rumah tidur je pun tak boleh buat apa juga :) Dah habis cerita tentang Merentas Desa. Now cerita pasal Hari sabtu tu. You know, Hari sabtu iaitu harini :p School kami ada buat ceramah ke motivate. Entah. Lol. Best -.- Saya tidur. Mentang-mentang tidur duduk sebari crush saya, Then dia pun tdur jugak. Kwajo. Lol. Bukan crush saya. Crush ........... Taknak buang waktu ubuh nama dia. ewah taknak ngalah. Lolz. 

I think sampai sini jelah ceramah panjang lebar. bukan ceramah karangan Bi+BM saya pada hari ni. Lolz. Saya ada bnyak keje nak dibuat. Dah srtop mengaip. Takde idea. Lolz. Sho baii.

Btw, Salam Maulidur Rasul.For all Muslim. I, You, We, And All Muslim Love Prophet Muhammad. Isnin and Selasa cuti. Wee~ Bestnyee. I Love It. Lol.

Beideway, Design baru. Skin lettha. Big clap and thanks too you. I Love All Your Skin. Matured and amazing. Love it. Baii. 
←newer post
older post→


leave love letter
footprint
No Harsh word. and respect mine. Baii
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
The name is Hanis Filza. 14teen this year. The simple and the Hyper girls. Love science and Math. Want succes in PMR. pray for me. I hope i get 4A-8A. what ever follow me. Baii!
Wanna follow me. Click+Follow