Sunday 19 February 2012
Yoo, What Up?


Assalamualaikum dan Salam Pembuka Bicara

Hello. Hai. Hye. Hoi. Dan sebagainya. HaHa. Apa khabar awak semua!? Sihat? Harap semua sihat k. Hmp, Sorry sorry *sambil memasang lagu sorry sorry - Super Junior* Heh Heh. Hanis Rindu awak semua!! Yeah betul rindu awak semua. K. Sorry sebab dah lama tk Update blog. Sorry Sorry. Bukan sebuk tapi Malas -_-.  So nak start ceritsa dari mana? Let's Me Think? .................... Yeah saya cerita pasal hari Rabu, 8/02/2012. Selasa, 14/02/2012 and Jumaat, 17/02./2012. K malas nak panjang lebar ayat :p Heh Heh. K we Start Now!

Rabu. 8-02-2012.

This day is Merentas Desa. The best day. Memang tak letih pun lari. Seronok je :D The best thing is sampai je garisan penamat semua usha *Tengok* saya and kawan saya. Ish kejam. Malu wa. Tapi saya lari sorang je dulu. K saya cerita k. Cani waktu bunyyi wisel saya lari lah dengan kawan-kawan saya. Yelahkan, cakap je nak lari dengan kawan. Tapi bila sampai seksyen 1 saya lar sorang-sorang. Where there going? mereka jalan. Saya tak lrt lah nak jln. Mesti kene tunggu lama -.- So, saya ambil keputusan untuk lari seorang diri. Ewah!.  Nak dekat smpai pintu gate sekolah kawan saya panggil. Saya tunggu lah dia smpai. Then dia kata lari sama-sama. Saya ok je. sebab nak dekat buat apa nak semngat sangat kan? Sampai garisan penamat. Then ada nampak air Asam apa entah. Tak sedap. Manis sngat. Urgh! Minum jelah. Then beli air kat koop. Air mineral jepun. Lega rasanya. Sampai kelas Ambil kerusi kawan smbung then tidur atas tuh. Tak tidur pun sebenarnye, baring je. letih gila nak mampuzzz. Lol. That for this day. Next :>

Selasa, 14-2-2012.

This day sekolah saya ada buat latihan rumah sukan. But, untuk rumah Bend And PANGLIMA. Lol. Bend Kuning. Panglima Merah. Yeah saya panglimaa!!! Heh Heh. Suka. Tahun ni sayya semngat sikit. Lol. Sikit je pun. Heh Heh. Saya lari sungguh-sungguh. Baling sungguh sungguh. Lempar sngguh sungguh. Dan semua sungguh sungguh lah -.- HaHa. Lari tempat ketiga. Yeah Proud To Be Mah Self!. Suka gila. Waktu hari selasa ni saya tak bawak baju sukan pon -.- Then waktu perhimpunan pagi cg baru cakap ada latihan. Semua frust macam hape je -.- Lol. Saya call my ma suruh hantar. Selamat dia hantar :D So petang tuh pakai lah baju tu. Kalau tak baju kurng lah yang dipakai oleh hanis. Hew Hew :3 K Next story!

Jumaat, 17-2-2012.

Today nothing special -.- HeHe. Sahaja nak share. Hmp. K. Harini takde belajar sangat. Banyak gossip je :D  Then, lepas rehat saya tolong cg-cg kemas kantin. Tukar alat balut meja lah macam-macam lah. Best dho. Today takde special sngat. So ni je yg best untuk harini. HiHi.

FYI, 5 haribulan hanis ada exam. Wish me luck please? Saya harap saya dpt A untuk exam kali ni. Satu pun jadilah. Saya suka subjek Math and Science. So, harap dua-dua subjek ni lulus and A-B je. taknak C. Lol. Takut gila ni -.- WISH ME LUCK k. Sayang kau orang semua. Saya juga akan doa semua pembaca setia blog saya ni akan dapat A's untuk exam-exam yang ada disekolah awak semua. Amin Amin. So, bai. 

P/s: Saya akan update pada 25.2-26.2. Itu last update untuk bulan 2. Lepas exam baru saya update balik. More study dude. WISH ME LUCK. Ya Allah, makburkan lah doa kami ini, Amin. :) So baii!
←newer post
older post→


leave love letter
footprint
No Harsh word. and respect mine. Baii
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
The name is Hanis Filza. 14teen this year. The simple and the Hyper girls. Love science and Math. Want succes in PMR. pray for me. I hope i get 4A-8A. what ever follow me. Baii!
Wanna follow me. Click+Follow